Pliki do pobrania

Aktualności

11 cze 2015 Sektor bezpieczeństwa wybrał platformę Lincall

Międzynarodowa firma Hartmann Tresore, zajmująca się m.in. sprzedażą sejfów, zdecydowała się na wdrożenie platformy Lincall. Działalność spółki usprawnia Lincall System Call Center w modelu Cloud.


Hartmann Tresore na platformie Lincall prowadzi głównie tele-sprzedażowe automatyczne kampanie wychodzące. Dodatkowo, firma ma dostęp do pełnej historii kontaktów z Klientami. Konsultanci zaś mają możliwość korzystania ze skryptów rozmów, które stanowią podpowiedź podczas telefonicznej konwersacji z klientem, oraz umożliwiają tworzenie notatek.

Lincall System Call Center to oprogramowanie, które powstało w celu obsługi dużej ilości połączeń przychodzących oraz kampanii wychodzących. Integracja Lincall Call CenterLincall Centralą IP daje możliwość stworzenia kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. System jest stale rozwijany, a dzięki zastosowaniu najnowszych technologii można go łatwo modyfikować.

Opracowany przez Infover mechanizm automatycznych kampanii wychodzących pozwala maksymalnie wykorzystać zasoby ludzkie. Możliwość konfiguracji wielu parametrów nadaje kampaniom odpowiedni priorytet. Dotyczy to zarówno dostępności zasobów telekomunikacyjnych, jak i konsultantów, którzy mogą pracować w różnych trybach.

3 cze 2015 Platforma Lincall przygotuje Twój biznes na urlop Twój i Twoich pracowników

Za kilka chwil kolejny długi weekend, za pasem wakacyjny urlop, to okres, w którym działalność firmy podczas nieobecności pracowników może zostać zawieszona, ale… nie musi – wszystko dzięki funkcjonalnościom platformy Lincall. Skorzystajcie z rozwiązania już dziś i zyskajcie czas, oszczędności i zadowolenie Klientów.

W dzisiejszych czasach Klienci są bardzo wymagający. Domagają się najwyższej jakości obsługi i świadczenia usług przez siedem dni w tygodniu, często 24h na dobę. Stąd warto sprostać ich oczekiwaniom i przygotować swoją firmę na nieobecność, nawet jeżeli jest ona spowodowana dniem ustawowo wolnym od pracy.

Platforma Lincall, dzięki zastosowaniu funkcji CFWD – call forward, czyli możliwości przekazywania połączeń bezpośrednio do osoby, która pełni w danym dniu dyżur, usprawni funkcjonowanie biura. Klient zostanie profesjonalnie obsłużony lub poproszony o kontakt w innym terminie bez względu na czas i okoliczności.

Funkcja Callback – oddzwanianie, zapewnia profesjonalną obsługę klienta. Każde nieodebrane połączenie jest rejestrowane. Pracownik po powrocie, np. z urlopu, ma dostęp do danych i oddzwania do Klientów z „automatu”.

Oddzwonienie możliwe jest na trzy sposoby: z wykorzystaniem telefonu oraz za pomocą aplikacji użytkownika, w której przechowywana jest lista połączeń (funkcja click to call – kliknij aby zadzwonić). System umożliwia także automatyczne oddzwanianie. Funkcjonalność ta zaoszczędza czas i eliminuje pomyłki podczas wybierania numeru na klawiaturze telefonu.

12 maj 2015 Platforma Lincall w ostrowieckiej lecznicy

Lincall Centrala IP zostanie wdrożona w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Firma INFOVER – autor nowoczesnego oprogramowania telekomunikacyjnego Lincall – wygrała przetarg na realizację przedsięwzięcia.


Lincall Centrala IP będzie działać we wszystkich budynkach wchodzących w skład ostrowieckiej lecznicy. System poprawi nie tylko jakość połączeń, ale także udostępni użytkownikom nowoczesne funkcjonalności takie jak: połączenia konferencyjne, zintegrowanie książki telefonicznej, zapowiedzi głosowe, rozmowy video oraz call center, co znacznie wypłynie na redukcję kosztów związanych z połączeniami.

– Platforma Lincall usprawni wszystkie procesy komunikacyjne zachodzące w ostrowieckim szpitalu – informuje Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy INFOVER. – Dzięki modułowi Call Center, dostęp do poszczególnych telefonicznych stanowisk będzie realizowany szybko i sprawnie co znacznie ułatwi kontakt pacjentów z lecznicą – dodaje.

Dodatkowo, wdrożona zostanie obsługa dokumentów faksowych z zastosowaniem technologii fax2mail.

Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach projektu: „Rozwój e-usług medycznych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim i w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie współfinansowanego ze środków RPOWOŚ 2007 – 2013”.

16 kwi 2015 Lincall usprawnia komunikację w Uzdrowisku Busko – Zdrój

Lincall Centrala IP i Lincall System Call Center zostały wdrożone we wszystkich podmiotach wchodzących w skład Uzdrowiska Busko – Zdrój. Elementy platformy Lincall działają tam w modelu Cloud.

System poprawi komunikację i podniesie jakość obsługi zarówno Klientów Buskowianki, jak i wszystkich kuracjuszy uzdrowisk i szpitali leczniczych kompleksu UBZ.

– Wdrożenie platformy Lincall zautomatyzuje wszystkie procesy komunikacyjne zachodzące w kompleksie UBZ – informuje Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy INFOVER. – Dzięki zastosowaniu systemu kolejkowania połączeń w trybie infolinii i interaktywnej obsługi osoby dzwoniącej, wzrośnie dostępność pracowników, co z kolei znacznie poprawi jakość komunikacji. Dodatkowo, możliwość nagrywania i rejestrowania wszystkich połączeń zapewni bezpieczeństwo – dodaje Piotr Gwiazda.

Zaimplementowany we wszystkich podmiotach UBZ moduł raportowy w aplikacji Lincall Administrator, dostarczy niezbędnych danych dotyczących efektywności pracy personelu Uzdrowiska, co wpłynie na zoptymalizowanie zasobów ludzkich i usprawni procesy biznesowe. Ponadto Uzdrowisko zyska informacje o wszystkich telefonach, którym nie udało się dodzwonić i będzie mogło zainicjować kontakt z potencjalnym Klientem.

Lincall Centrala IP w kompleksie Uzdrowiska Busko-Zdrój została wdrożona w modelu Cloud.

30 mar 2015 Lincall na targach eHandlu

We wtorek 24 marca, na Międzynarodowych Targach Poznańskich, odbyła się siódma edycja największego w Polsce wydarzenia w branży e-commerce. Infover zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie dla biznesu – platformę komunikacyjną – Lincall.

Odwiedzający stoisko Lincall mogli przekonać się jakie korzyści płyną z wdrożenia platformy, a także jak efektywnie usprawnia funkcjonowanie e-biznesu.

– Targi e-handlu to wielkie polskie święto e-commercu, a Infover w tym obszarze ma bardzo duże doświadczenie – stwierdza Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy Infover. – Podczas imprezy nasi specjaliści zaprezentowali nowoczesne rozwiązania komunikacyjne platformy Lincall, które świetnie sprawdzają się w sektorze e-biznesu gwarantując najwyższą jakość obsługi, zadowolenie klientów, a także zarządzanie z dowolnego miejsca na świecie, co w przypadku e-handlu nie jest bez znaczenia – dodaje.

W siódmej edycji targów udział wzięło 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy.