Nowoczesna telefonia dla Twojego biznesu

Lincall to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne. Platforma zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy, a także efektywnie usprawnia komunikację z Klientami.

O nas

Działamy na rynku od 1991 roku. Specjalizujemy się w systemach dedykowanych, produkcji oprogramowania, a także integracji systemów i urządzeń.

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania o szerokim spektrum biznesowym, w szczególności w dziedzinie dystrybucji, logistyki, telekomunikacji, planowania, handlu, branży budowlanej i surowców mineralnych.

Jako integrator rozwiązań informatycznych, jesteśmy producentem oprogramowania zapewniającym również kompleksową obsługę oraz dostawy sprzętu IT.

Istotnym elementem działania firmy jest budowa dedykowanych rozwiązań m.in. telekomunikacyjnych służących do obsługi e-biznesu.

Wysoką pozycję wśród największych w Polsce dostawców rozwiązań i usług informatycznych zawdzięczamy doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu posługującego się ujednoliconą metodyką.

Nasze osiągnięcia zostają doceniane nie tylko wśród Klientów, ale także specjalistów. Świadczą o tym przyznane firmie wyróżnienia (Gazele Biznesu czy Diamenty Forbesa), w tym miejsce w pierwszej sześćdziesiątce największych firm teleinformatycznych rankingu prestiżowego magazynu „Computerworld”.

Zatrudniamy ponad 200 wykwalifikowanych architektów systemowych, inżynierów i specjalistów.

Zrealizowaliśmy kompleksowo kilkaset projektów. Z naszych doświadczeń korzystają przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach.

Stale rozwijamy i udoskonalamy nasze systemy dostosowując je do zachodzących zmian i rozwoju rynku. Jesteśmy gotowi zaangażować się w realizację projektu dla Państwa.

Infover

ul. Zagnańska 61
25-528 Kielce

Lincall

Lincall to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne autorstwa firmy Infover. Nasza platforma zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy czy instytucji, a także efektywnie usprawnia komunikację z Klientami.

W skład rodziny produktów Lincall wchodzą Centrala IP, System Call Center, a także usługa Contact Center. Dodatkowo, każdy z elementów platformy może funkcjonować w modelu Cloud oraz stacjonarnie.

Rozwiązania, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku usług telekomunikacyjnych, są polskim produktem. Gwarantuje to nie tylko wysoką jakość oferowanych narzędzi, ale przede wszystkim szybką możliwość rozbudowy i aktualizacji. Ponadto, atrakcyjny model licencjonowania i niezależność od producenta sprzętu pozwolą zminimalizować koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem szeroko dostępnej komunikacji.

Lincall Centrala IP

Lincall Centrala IP to elastyczny system komunikacyjny, który udoskonala komunikację w biznesie. Działa w oparciu o architekturę IP i umożliwia zestawienie połączeń audio oraz audio-wideo.

W Lincall Centrali IP zaimplementowane zostały wszystkie funkcje standardowej centrali telefonicznej. Wiele z nich zostało rozszerzonych, dzięki czemu system daje użytkownikom większe możliwości niż tradycyjne rozwiązania.

Zalety produktu:

  • Jedna licencja na system
  • Łatwa rozbudowa sprzętu uzależniona od potrzeb i rozwoju Twojej firmy
  • Niezależność od producenta sprzętu
  • Wbudowany rejestrator rozmów
  • Rozwiązanie “szyte na miarę” – ściśle dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów

Rozwiązanie gwarantuje

Bezpieczeństwo

  • Przywracanie systemu do ostatniej znanej konfiguracji
  • Archiwizacja nagrań
  • Reset systemu do ustawień fabrycznych
  • Replikacja bazy danych
  • Przechowywanie danych od momentu uruchomienia systemu

Oszczędności

  • Jedna licencja na system
  • Łatwa rozbudowa sprzętu
  • Możliwość podłączenia dowolnej ilości telefonów
  • Wirtualizacja
  • Niższe rachunki

Elastyczność

  • Budowa modułowa
  • Niezależność od producenta sprzętu
  • Różne scenariusze wdrożenia
  • Możliwość rozbudowy
  • Przyjazne narzędzia administracyjne
  • Brak limitów
  • Integracja z innymi systemami

Lincall System Call Center

Lincall System Call Center to oprogramowanie, które powstało w celu obsługi dużej ilości połączeń przychodzących oraz kampanii wychodzących. Integracja Lincall Call Center z Lincall Centralą IP daje możliwość stworzenia kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. System jest stale rozwijany, a dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, można go łatwo modyfikować.

Opracowany przez Infover mechanizm automatycznych kampanii wychodzących pozwala maksymalnie wykorzystać zasoby ludzkie. Możliwość konfiguracji wielu parametrów nadaje kampaniom odpowiedni priorytet. Dotyczy to zarówno dostępności zasobów telekomunikacyjnych, jak i konsultantów, którzy mogą pracować w różnych trybach.

Zalety produktu:

  • Wbudowany mechanizm skryptów rozmów
  • Pełna historia kontaktów z Klientami
  • Optymalizacja zatrudnienia
  • Ewidencja czasu pracy konsultantów
  • Brak licencji firm trzecich
  • Automatyzacja kampanii wychodzących

Wdrażając zyskujesz

Bezpieczeństwo

  • Rejestracja rozmów
  • Skrypty rozmów
  • Replikacja bazy danych
  • Przechowywanie historii kontaktów od momentu uruchomienia sytemu
  • Kontrola wydatków na połączenia telefoniczne, możliwość nadania indywidualnych praw do wykonywania połączeń

Oszczędności

  • Optymalizacja zatrudnienia
  • Ewidencja czasu pracy konsultantów
  • Bezpośrednie dotarcie do większej liczby klientów mniejszym kosztem
  • Niższe rachunki telefoniczne
  • Brak licencji firm trzecich

Innowacyjność

  • Automatyzacja kampanii wychodzących
  • Bilingi dostępne w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca
  • Tele- i wideokonferencje dla dowolnej liczby rozmówców
  • Możliwość wykorzystania maszyn wirtualnych
  • Dostęp do interfejsu poprzez webowego i stacjonarnego klienta
  • Praca konsultantów w trybie inbound, outbound oraz blended

Lincall Contact Center

Lincall Contact Center to kompleksowe Telefonicznie Biuro Obsługi Klienta. Specjalizuje się w prowadzeniu szerokich kampanii przychodzących (inbound) i wychodzących (outbound), a także w obsłudze infolinii, serwisów konsumenckich, badaniach opinii czy windykacji należności.

Zalety produktu:

  • Wzrost sprzedaży
  • Zwiększenie udziałów w rynku
  • Lojalność Klientów
  • Poprawa wizerunku firmy
  • Oszczędności
  • Wzrost konkurencyjności

Realizujemy

W ramach usługi świadczymy wsparcie i pomoc techniczną, rejestrowanie zgłoszeń, komunikowanie się z serwisami – monitoring ich prac, śledzenie napraw, rejestrację i obsługę korespondencji.

Wybrane funkcjonalności:

  • Wsparcie techniczne Klientów – instrukcje i zasady obsługi urządzeń technicznych i oprogramowania,
  • Helpdesk wewnętrzny (dla pracowników firmy) i zewnętrzny (dla partnerów i Klientów firmy) – asysta w obsłudze aplikacji IT (instalacja, wsparcie użytkowników, procesowanie zgłoszeń awarii),
  • Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna.

W ramach kampanii przychodzącej, konsultanci obsługują rozmowy telefoniczne inicjowane przez Klientów. Infolinia w zależności od potrzeb Klientów może mieć mniej lub bardziej rozbudowaną strukturę i zakres informacyjny.

Wybrane funkcjonalności:

  • Informacje o aktualnościach
  • Bieżąca oferta
  • Rozbudowany serwis konsumencki
  • Obsługa i przyjmowanie skarg i reklamacji
  • Przyjmowanie zamówień

W ramach kampanii wychodzącej, pracownicy Lincall Contact Center kontaktują się z Państwa potencjalnymi i dotychczasowymi Klientami m.in. przedstawiając oferty handlowe, badając opinie.

Wybrane funkcjonalności:

  • Welcome Calls
  • Umawianie spotkań handlowych
  • Telemarketing
  • Badania konsumenckie
  • Badania jakości obsługi klienta
  • Badania opinii (np. krótkie sondaże)
  • Miękka windykacja należności

Nasze realizacje

Znajdź inspirację i dowiedz się jakie korzyści zyskały firmy lub instytucje, które wdrożyły produkty platformy Lincall.

Zapoznaj się z przykładowymi wdrożeniami.

Z perspektywy czasu widzimy jak duże znaczenie dla naszej firmy miało wdrożenie systemu Lincall System Call Center.

Grzegorz Fibakiewicz
Wiceprezes Kolportera

Kolporter

Z perspektywy czasu widzimy jak duże znaczenie dla naszej firmy miało wdrożenie systemu Lincall System Call Center. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko poprawiliśmy komunikację wewnątrz firmy – pomiędzy oddziałami, ale znacznie podnieśliśmy jakość obsługi Klienta.

Grzegorz Fibakiewicz
Wiceprezes Kolportera

Pobierz PDF

Doświadczenie i umiejętności inżynierów Infover umożliwiły nam  bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski.

Ferdynand Jagiełło
Naczelnik Wydziału Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski

Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski

Doświadczenie i umiejętności inżynierów Infover umożliwiły nam  bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski. Oprogramowanie spełniło nasze oczekiwania, zarówno biznesowe jak i techniczne.  Dzięki uruchomieniu telefonii VoIP, miasto uzyskało bardzo ekonomiczny system połączeń między instytucjami, co w przypadku obecnej kondycji finansowej samorządów terytorialnych nie jest bez znaczenia. System pozwolił istotnie zminimalizować wydatki na telefonię ponoszone przez Urząd Miasta i jednostki podległe. Dodatkowo, rozwiązanie firmy Infover daje możliwość m.in. organizowania telekonferencji i wideo-konferencji pomiędzy naszymi jednostkami, co na bieżąco ułatwia kontakt między pracownikami.

Ferdynand Jagiełło
Naczelnik Wydziału Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski

Pobierz PDF

Pliki do pobrania

Aktualności

19 Feb 2016 (Polski) Za nami konferencja „Innowacyjne systemy infrastruktury budynkowej”

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

15 Dec 2015 (Polski) Lincall na konferencji „e-świętokrzyskie – nowa rzeczywistość dla regionu i administracji”.

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

29 Oct 2015 (Polski) Poznaj elastyczne możliwości platformy Lincall

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

15 Oct 2015 (Polski) Lincall na IX edycji Targów eHandlu

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

13 Oct 2015 (Polski) Beyond.pl postawił na platformę Lincall

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.