Effector SA

System Lincall pomógł nam podnieść jakość obsługi telefonicznej oraz obsłużyć dużą ilość połączeń przychodzących przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Nasza firma została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, dzięki którym możemy prowadzić rozmowy w jakości HD.

Marcin Żółtowski
Kierownik Działu IT Effector SA

(więcej…)

Aktualności

17 maj 2019 Samorządowcy z Podkarpacia na konferencji technologicznej INFOVER

Kilkudziesięciu samorządowców z województwa podkarpackiego wzięło udział w III konferencji „Nowoczesne rozwiązania IT dla administracji samorządowej”, adresowanej do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Organizatorem spotkania była firma Infover, we współpracy z partnerami: eSesją, Zeto Lublin, F-Secure, Fujitsu Poland.

Podczas konferencji zaprezentowano m.in. telefonię dla administracji publicznej i biznesu-Lincall, której autorem jest kielecka firma, eSesję-system do zarządzania pracami rad gmin, miast i powiatów. Infover z powodzeniem wdrożył to rozwiązanie w 50 samorządach zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, podkarpackiego i łódzkiego. Telefonia Lincall zaś, usprawnia kontakt z mieszkańcami w kilkudziesięciu gminach. Nowoczesny system telekomunikacyjny świetnie sprawdza się także w jednostkach straży pożarnej, straży miejskiej oraz lecznicach – wszędzie tam gdzie jakość i szybkość komunikacji ma priorytetowe znaczenie.

– Bardzo nam miło, że samorządowcy tak licznie odpowiadają na nasze zaproszenie. Takie spotkania to znakomita okazja aby poznać nowoczesne rozwiązania IT- nowe możliwości technologiczne, poprawiające funkcjonowanie samorządów przynosząc znaczne oszczędności, które można przeznaczyć na inne ważne dla mieszkańców cele – wyjaśnia Dominik Wesołowski, menadżer sprzedaży Infover.

Konferencję po raz trzeci organizowała firma Infover. Poprzednie spotkania były organizowane w Staszowie i Kielcach.

Aktualności

16 maj 2019 Kieleccy strażnicy miejscy z systemem telekomunikacyjnym Lincall

Straż Miejska w Kielcach wdrożyła nowoczesny system telekomunikacyjny Lincall. Autorem rozwiązania jest firma Infover.


Telefonia Lincall to zaawansowany system telekomunikacyjny. Rozwiązanie z powodzeniem usprawnia działania kilkudziesięciu samorządów w Polsce. System telekomunikacyjny świetnie sprawdza się także w jednostkach straży pożarnej czy szpitalach. Lincall został od podstaw zaprojektowany przez polskich programistów. – Gwarantuje to bezpieczeństwo i stabilność działania, a także dostosowanie do przepisów polskiego prawa. System jest dostosowany do potrzeb naszych klientów, wyzwań, trendów rynku i jest stale rozwijany – mówi Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy Infover.

Kielecka Straż Miejska potrzebowała rozwiązania, które nie tylko poprawi jakość połączeń, ale przede wszystkim usprawni komunikację z mieszkańcami. – Straż Miejska w Kielcach miała problem z dużą ilością nieodebranych połączeń. Kielczanie mieli kłopot z dodzwonieniem się do strażników miejskich, a wiec nie mogli zgłaszać próśb o interwencje – zauważa Piotr Gwiazda.

Dodatkowo strażnicy nie posiadali informacji o ilości odebranych i nieodebranych połączeń. – Po wdrożeniu interaktywnej zapowiedzi osoba dzwoniąca jest informowana o zajętości linii, a w przypadku dużego natężenia ruchu rozmowy są kierowane do dodatkowych osób odbierających. A zatem każdy mieszkaniec Kielc będzie miał teraz możliwości zgłoszenia swojej sprawy – kontynuuje Piotr Gwiazda.

System ma możliwość generowania raportu z ilości odebranych i nieodebranych połączeń. Znacznie poprawia to jakość obsługi komunikacji i przynosi oszczędności. – Jest to możliwe dzięki atrakcyjnemu systemowi licencjonowania i niezależności od producenta sprzętu. Bezpieczeństwo działania zapewnia dedykowana dla naszych klientów infolinia obsługiwana przez specjalistów Infover. Dlatego nie ma konieczności zamawiania zewnętrznych usług serwisowych, które generują niepotrzebne koszty – podkreśla Piotr Gwiazda.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kieleckiej Straży Miejskiej system zyskał nową funkcjonalność. Strażnicy potrzebowali nowych możliwości odsłuchu nagrań. – Dla nas nie stanowiło to żadnego problemu. Nasi inżynierowie wprowadzili zmiany w systemie i dodali pożądaną funkcjonalność w ten sposób aby spełniał wymagania i oczekiwania naszego klienta – wyjaśnia Piotr Gwiazda.

W ramach wdrożenia Straż Miejska w Kielcach została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

22 lut 2019 Świętokrzyscy samorządowcy na konferencji technologicznej INFOVER

Ponad 60 samorządowców z terenu województwa świętokrzyskiego wzięło udział w II konferencji „Nowoczesne rozwiązania IT dla administracji samorządowej”, adresowanej do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Organizatorem spotkania była firma Infover, we współpracy z eSesją i Zeto Lublin.

Podczas konferencji zaprezentowano m.in. telefonię dla administracji publicznej i biznesu-Lincall, eSesję-system do zarządzania pracami rad gmin, miast i powiatów. Rozwiązanie firma Infover z powodzeniem wdrożyła w 44 samorządach zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, podkarpackiego, jak i łódzkiego.

– Cieszymy się że samorządowcy tak licznie odpowiedzieli na nasze zaproszenie. Takie spotkania to znakomita okazja aby poznać nowoczesne rozwiązania IT- nowe możliwości technologiczne, które mogą na co dzień usprawniać funkcjonowanie samorządów. To też okazja do wymiany doświadczeń i czerpania inspiracji – wyjaśnia Dominik Wesołowski, menadżer sprzedaży Infover.

Konferencję po raz drugi organizowała firma Infover. Pierwsze spotkanie odbyło się w minionym roku w Staszowie.

9 sty 2019 Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Końskich z systemem Lincall

Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Końskich wdrożyła system Lincall- rozwiązanie telekomunikacyjne autorstwa Infover. W koneckiej straży pożarnej nowy system m.in. poprawi jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawni komunikację, obniżając koszty.

System, z którego z powodzeniem korzystają Komendy Powiatowe Straży Pożarnej w Starachowicach, Włoszczowej, a także Wojewódzka i Miejska Komenda Straży Pożarnej w Kielcach, został przystosowany specjalnie do pracy w komendach straży pożarnej, zapewniając redundancję połączeń alarmowych na numer 998, nagrywanie zewnętrznych źródeł audio, w tym systemów łączności radiowej.

To nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne wpływa na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia Komenda PSP w Końskich została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

Działająca u strażaków platforma Lincall posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych.

25 wrz 2018 Lincall 2.0 usprawnia działanie KW i MP Straży Pożarnej w Kielcach wraz z jednostkami terenowymi

Nowy system telefonii IP ma poprawić jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawnić komunikację, a także wpłynąć na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia obie komendy zostały wyposażone w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych. System został przystosowany specjalnie do pracy w komendach straży pożarnej zapewniając redundancję połączeń alarmowych na numer 998, nagrywanie zewnętrznych źródeł audio, w tym systemów łączności radiowej oraz funkcjonalność zestawiania połączeń z interfejsu www do wybranego abonenta z książki telefonicznej.