Effector SA

System Lincall pomógł nam podnieść jakość obsługi telefonicznej oraz obsłużyć dużą ilość połączeń przychodzących przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Nasza firma została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, dzięki którym możemy prowadzić rozmowy w jakości HD.

Marcin Żółtowski
Kierownik Działu IT Effector SA

(więcej…)

Aktualności

25 lip 2018 Lincall 2.0 w Komendzie Powiatowej straży pożarnej we Włoszczowie

We włoszczowskiej straży pożarnej nowy system ma poprawić jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawnić komunikację, a także wpłynąć na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia komenda PSP została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji. System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych.

W ramach realizacji zamówienia wykonano również instalacje teletechniczne.

24 lip 2018 Effect Glass S.A. z systemem Lincall 2.0

EFFECT GLASS S.A. to producent wysokiej jakości szyb zespolonych oraz szkła hartowanego, dysponujący jednym z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, opartym na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych. Posiada dwa zakłady produkcyjne: w Kielcach i w miejscowości Wędkowy koło Tczewa.

Firma zakupiła w Infover dla zakładu w Kielcach, system telekomunikacyjny Lincall 2.0 w celu podniesienia jakości obsługi telefonicznej klientów oraz zwiększenia ilości odbieranych połączeń przez pracowników Biura Obsługi Klienta (BOK). W ramach wdrożenia systemu firma Effect Glass została wyposażona w nowoczesne aparaty IP posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD.

System Lincall 2.0 umożliwia nawiązanie połączenia telefonicznego z klientem bezpośrednio z książki telefonicznej za pomocą opcji Click2Call oraz identyfikacji rozmówcy na aparatach na podstawie wpisów w książce telefonicznej, także rozmówców dzwoniących spoza systemu. System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów wraz z archiwum faxów odebranych i wysłanych oraz możliwość nagrywania zapowiedzi audio w trybie live.

Za pomocą funkcji „historia połączeń” można wygenerować raport połączeń za dowolny okres np. wg numeru źródłowego oraz użytkownika źródłowego. Dzięki tej informacji pracownik BOK ma możliwość oddzwonienia na nieodebrane numery klientów. Każda rozmowa przychodząca do BOK jest nagrywana, w związku z tym w kwestiach spornych z klientem można taką rozmowę odnaleźć i ją odsłuchać.

23 lut 2018 Starachowiccy strażacy z nowym systemem telekomunikacyjnym

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach została wyposażona w nowoczesny system telekomunikacji Lincall 2.0. Za wdrożenie odpowiadała firma Infover, która jest autorem tego rozwiązania.

Lincall to specjalna platforma i oprogramowanie, tworzące zaawansowany system telekomunikacyjny. To jeden z nielicznych na rynku produktów tego typu, przygotowanych od podstaw przez polskich informatyków.

– Pracując na Lincallem staraliśmy się aby rozwiązanie z jednej strony spełniało wszystkie światowe standardy, a z drugiej było dostosowane do rzeczywistych potrzeb i możliwości polskich użytkowników.

Postawiliśmy więc w równym stopniu na wysoką jakość narzędzi i szybką możliwość rozbudowy i aktualizacji. Oferowany przez nas atrakcyjny model licencjonowania i niezależność od producenta sprzętu dodatkowo pozwalają na zminimalizowanie kosztów wdrożenia i utrzymania systemu – mówi Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy Infover 1 Spółka Akcyjna.

W starachowickiej straży pożarnej nowy system ma poprawić jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawnić komunikację, a także wpłynąć na zmniejszenie kosztów. W ramach wdrożenia komenda PSP została wyposażona w nowy serwer telekomunikacyjny, składający się z profesjonalnych podzespołów w tym dwóch dysków działających w tzw. „trybie mirroring”. Oznacza to, że awaria jednego z dysków nie powoduje utraty danych lub wstrzymania działania centrali.

Do komendy trafiły także nowe aparaty telefoniczne, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

Firma Infover działa na rynku od 1991 roku. Specjalizuje się w systemach dedykowanych, produkcji oprogramowania, a także integracji systemów i urządzeń. Projektuje i wdraża rozwiązania o szerokim spektrum biznesowym, w szczególności w dziedzinie dystrybucji, logistyki, telekomunikacji, planowania, handlu, branży budowlanej i surowców mineralnych. Jako integrator rozwiązań informatycznych, jest producentem oprogramowania, zapewniającym również kompleksową obsługę oraz dostawy sprzętu

4 lis 2016 Infover na Świętokrzyskich Dniach Informatyki

Eksperci Infover wzięli udział w Świętokrzyskich Dniach Informatyki, które odbyły się 27-28 października na terenie Targów Kielce.


Wydarzenie miało na celu integrację lokalnego środowiska informatyków, zatrudnionych w jednostkach samorządu terytorialnego oraz instytucji publicznych z sektorem biznesu. Cykl paneli i warsztatów stworzył możliwość wymiany doświadczeń oraz pozyskania wiedzy i umiejętności z zakresu e-usług, które zostały przygotowane na poziomie samorządu województwa.

Wśród prelegentów nie mogło zabraknąć przedstawicieli Infover, którzy w jedynym z paneli przybliżyli funkcjonalności nowoczesnej telefonii Lincall i jej roli w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi Klienta. Warto podkreślić, że to rozwiązanie autorstwa Infover, z powodzeniem usprawnia procesy komunikacyjne w jednostkach samorządu terytorialnego m.in. w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski czy w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu.

Świętokrzyskie Dni Informatyki były organizowane przez Biuro Społeczeństwa Informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Impreza towarzyszyła IV Międzynarodowym Targom Innowacji i Nowych Technologii INNO-TECH EXPO 2016.

19 lut 2016 Za nami konferencja „Innowacyjne systemy infrastruktury budynkowej”

Firma Infover, autor platformy Lincall, wzięła udział w konferencji poświęconej innowacyjnym technologiom z zakresu rynku teletechnicznego. Spotkanie odbyło się 18 lutego w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej.

Podczas konferencji przedstawiciele Infover zaprezentowali system nowoczesnej telefonii Lincall i opowiedzieli o jego roli w zapewnianiu najwyższej jakości obsługi klienta. Dodatkowo przedstawili najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dla serwerowni oferowane przez firmę Infover.

Spotkanie w Białej Podlaskiej zainaugurowało cykl spotkań kierowanych do reprezentantów działów IT czy pionów technicznych, a także inspektorów nadzoru i projektantów systemów teletechnicznych.

Kolejna konferencja odbędzie się w marcu w Kielcach.