Effector SA

System Lincall pomógł nam podnieść jakość obsługi telefonicznej oraz obsłużyć dużą ilość połączeń przychodzących przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Nasza firma została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, dzięki którym możemy prowadzić rozmowy w jakości HD.

Marcin Żółtowski
Kierownik Działu IT Effector SA

(więcej…)

Aktualności

19 lut 2016 Za nami konferencja „Innowacyjne systemy infrastruktury budynkowej”

Firma Infover, autor platformy Lincall, wzięła udział w konferencji poświęconej innowacyjnym technologiom z zakresu rynku teletechnicznego. Spotkanie odbyło się 18 lutego w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej.

Podczas konferencji przedstawiciele Infover zaprezentowali system nowoczesnej telefonii Lincall i opowiedzieli o jego roli w zapewnianiu najwyższej jakości obsługi klienta. Dodatkowo przedstawili najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne dla serwerowni oferowane przez firmę Infover.

Spotkanie w Białej Podlaskiej zainaugurowało cykl spotkań kierowanych do reprezentantów działów IT czy pionów technicznych, a także inspektorów nadzoru i projektantów systemów teletechnicznych.

Kolejna konferencja odbędzie się w marcu w Kielcach.

15 gru 2015 Lincall na konferencji „e-świętokrzyskie – nowa rzeczywistość dla regionu i administracji”.

Konferencją „e-świętokrzyskie – nowa rzeczywistość dla regionu i administracji” Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego podsumował realizację m.in. projektu „e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST”. Kielecka spółka INFOVER, w ramach przedsięwzięcia, wykonała serwerownię w Urzędzie Miasta Ostrowiec Świętokrzyski, a także wdrożyła nowoczesną telefonię VoIP – Lincall w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski.

Inżynierowie INFOVER zaprojektowali oraz zbudowali nowoczesną infrastrukturę techniczną na potrzeby nowoczesnego Centrum Zarządzania Miastem w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Kielecka spółka wdrożyła w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski telefonię VoIP – Lincall.  – Dzięki uruchomieniu telefonii VoIP miasto uzyskało bardzo ekonomiczny system połączeń pomiędzy instytucjami, co w przypadku obecnej kondycji finansowej samorządów nie jest bez znaczenia – stwierdził Ferdynand Jagiełło, Naczelnik Wydział Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski. – System pozwolił zminimalizować wydatki ponoszone na telefonię przez Urząd Miasta i jednostki podległe – dodał.

Projekt „e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST” miał na celu zwiększenie bezpieczeństwa systemów i sieci informatycznych w gminach i powiatach województwa świętokrzyskiego.

29 paź 2015 Poznaj elastyczne możliwości platformy Lincall

Platforma Lincall pomoże obniżyć koszty wdrożenia telefonii IP w Twojej firmie nawet o kilkadziesiąt procent. Podpowiadamy Ci jak to zrobić!

Lincall w odróżnieniu od wielu konkurencyjnych rozwiązań może współpracować z urządzeniami dowolnych producentów, dlatego możesz w pełni wykorzystać zasoby, które już posiadasz. Obniży to znacznie próg wejścia w inwestycję udoskonalając przy tym jakość obsługi Twoich Klientów.

Sprawdź jakie to proste. 4 warianty wdrożenia:

  1. Możesz wykorzystać posiadaną infrastrukturę serwerową dzięki temu, że Lincall jest rozwiązaniem softwarowym, a więc niezależnym od producenta platformy sprzętowej. Możesz nawet skorzystać z maszyny wirtualnej.
  2. Możesz wykorzystać posiadane telefony analogowe. Wystarczy, że kupisz bramę analogową, która jest o wiele tańsza niż aparaty VoIP.
  3. Możesz korzystać z całkowicie darmowych softphonów.
  4. Możesz podłączyć telefony IP dowolnego producenta. To Ty decydujesz jakie marki i modele telefonów chcesz wykorzystać.

15 paź 2015 Lincall na IX edycji Targów eHandlu

14 października na stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyła się dziewiąta edycja Targów eHandlu. Na największym w Polsce świecie e-Commerce nie mogło zabraknąć firmy Infover.

Odwiedzający stoisko Infover mogli przekonać się jakie korzyści płyną z wdrożenia platformy Lincall, a także jak efektywnie usprawnia ona funkcjonowanie e-biznesu. Ponadto, pracownicy Infover zaprezentowali rozwiązania dedykowane branży e-Commerce.

– Targi e-handlu to wielkie polskie święto e-Commercu, a Infover w tym obszarze ma bardzo duże doświadczenie – stwierdza Piotr Gwiazda, dyrektor handlowy Infover. –  Nasze rozwiązania z jednej strony pomagają budować przewagę konkurencyjną gdyż projektowane są w oparciu o indywidualne potrzeby naszych Klientów i wyzwań rynku, z drugiej zaś, dzięki zaangażowaniu w projekt minimalizują ryzyko niepowodzenia przynosząc w krótkim czasie zyski – dodaje.

Imprezę od 2011 roku organizuje Fundacja Polak 2.0. Wiosną i jesienią średnio 3,5 tysiąca przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze trendy jak i zapoznać się z najnowszą ofertą ponad  150 wystawców z Polski  i zagranicy.

13 paź 2015 Beyond.pl postawił na platformę Lincall

Firma Beyond.pl, oferująca rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa sieciowego i infrastruktury IT, zdecydowała się na wdrożenie platformy Lincall. Działalność spółki usprawniać będzie Lincall Centrala IP, a także usługa Lincall Contact Center.

Dodatkowo, na specjalne zlecenie firmy, inżynierowie Infover przeprowadzą integrację aplikacji Lincall z systemem ticketowym.
W toku realizacji przedsięwzięcia zostanie uruchomiony moduł infolinii, który będzie obsługiwać połączenia telefoniczne inicjowane przez Klientów.

Lincall Centrala IP poprawi komunikację wewnętrzną w firmie. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu IP z telefonii będzie mogło korzystać maksymalnie 150 użytkowników.

W Beyond.pl działać będą takie funkcjonalności Lincall Centrali IP jak menu głosowe, dzięki któremu zaraz po nawiązaniu połączenia można wybrać dział lub temat rozmowy, a także funkcja przekierowywania połączeń. Jest ona niezwykle przydatna, zwłaszcza gdy pracownicy nie mogą odebrać telefonu bądź też wybierają się na urlop, wtedy połączenie może zostać przekierowane na telefon innej osoby. Funkcjonalność automatycznego przełączania obsługi ruchu telefonicznego na serwer zapasowy wyeliminuje ryzyko niedostępności usługi telekomunikacyjnej dla Klientów. Rejestracja rozmów zaś zapewni najwyższą jakość obsługi Klienta.