Nowoczesna telefonia dla Twojego biznesu

Lincall to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne. Platforma zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy, a także efektywnie usprawnia komunikację z Klientami.

O nas

Działamy na rynku od 1991 roku. Specjalizujemy się w systemach dedykowanych, produkcji oprogramowania, a także integracji systemów i urządzeń.

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania o szerokim spektrum biznesowym, w szczególności w dziedzinie dystrybucji, logistyki, telekomunikacji, planowania, handlu, branży budowlanej i surowców mineralnych.

Jako integrator rozwiązań informatycznych, jesteśmy producentem oprogramowania zapewniającym również kompleksową obsługę oraz dostawy sprzętu IT.

Istotnym elementem działania firmy jest budowa dedykowanych rozwiązań m.in. telekomunikacyjnych służących do obsługi e-biznesu.

Wysoką pozycję wśród największych w Polsce dostawców rozwiązań i usług informatycznych zawdzięczamy doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu posługującego się ujednoliconą metodyką.

Nasze osiągnięcia zostają doceniane nie tylko wśród Klientów, ale także specjalistów. Świadczą o tym przyznane firmie wyróżnienia (Gazele Biznesu czy Diamenty Forbesa), w tym miejsce w pierwszej sześćdziesiątce największych firm teleinformatycznych rankingu prestiżowego magazynu „Computerworld”.

Zatrudniamy ponad 200 wykwalifikowanych architektów systemowych, inżynierów i specjalistów.

Zrealizowaliśmy kompleksowo kilkaset projektów. Z naszych doświadczeń korzystają przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach.

Stale rozwijamy i udoskonalamy nasze systemy dostosowując je do zachodzących zmian i rozwoju rynku. Jesteśmy gotowi zaangażować się w realizację projektu dla Państwa.

Infover

ul. Zagnańska 61
25-528 Kielce

Lincall

Lincall to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne autorstwa firmy Infover. Nasza platforma zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy czy instytucji, a także efektywnie usprawnia komunikację z Klientami.

W skład rodziny produktów Lincall wchodzą Centrala IP, System Call Center, a także usługa Contact Center. Dodatkowo, każdy z elementów platformy może funkcjonować w modelu Cloud oraz stacjonarnie.

Rozwiązania, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku usług telekomunikacyjnych, są polskim produktem. Gwarantuje to nie tylko wysoką jakość oferowanych narzędzi, ale przede wszystkim szybką możliwość rozbudowy i aktualizacji. Ponadto, atrakcyjny model licencjonowania i niezależność od producenta sprzętu pozwolą zminimalizować koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem szeroko dostępnej komunikacji.

O systemie Lincall

Lincall Centrala IP to elastyczny system komunikacyjny, który udoskonala komunikację w biznesie. Działa w oparciu o architekturę IP i umożliwia zestawienie połączeń audio oraz audio-wideo.

W Lincall Centrali IP zaimplementowane zostały wszystkie funkcje standardowej centrali telefonicznej. Wiele z nich zostało rozszerzonych, dzięki czemu system daje użytkownikom większe możliwości niż tradycyjne rozwiązania.

Zalety produktu:

  • Jedna licencja na system
  • Łatwa rozbudowa sprzętu uzależniona od potrzeb i rozwoju Twojej firmy
  • Niezależność od producenta sprzętu
  • Wbudowany rejestrator rozmów
  • Rozwiązanie “szyte na miarę” – ściśle dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów

Rozwiązanie gwarantuje

Bezpieczeństwo

  • Przywracanie systemu do ostatniej znanej konfiguracji
  • Archiwizacja nagrań
  • Reset systemu do ustawień fabrycznych
  • Replikacja bazy danych
  • Przechowywanie danych od momentu uruchomienia systemu

Oszczędności

  • Jedna licencja na system
  • Łatwa rozbudowa sprzętu
  • Możliwość podłączenia dowolnej ilości telefonów
  • Wirtualizacja
  • Niższe rachunki

Elastyczność

  • Budowa modułowa
  • Niezależność od producenta sprzętu
  • Różne scenariusze wdrożenia
  • Możliwość rozbudowy
  • Przyjazne narzędzia administracyjne
  • Brak limitów
  • Integracja z innymi systemami

Funkcjonalności

Lincall System Call Center to oprogramowanie, które powstało w celu obsługi dużej ilości połączeń przychodzących oraz kampanii wychodzących. Integracja Lincall Call Center z Lincall Centralą IP daje możliwość stworzenia kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. System jest stale rozwijany, a dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, można go łatwo modyfikować.

Opracowany przez Infover mechanizm automatycznych kampanii wychodzących pozwala maksymalnie wykorzystać zasoby ludzkie. Możliwość konfiguracji wielu parametrów nadaje kampaniom odpowiedni priorytet. Dotyczy to zarówno dostępności zasobów telekomunikacyjnych, jak i konsultantów, którzy mogą pracować w różnych trybach.

Zalety produktu:

  • Wbudowany mechanizm skryptów rozmów
  • Pełna historia kontaktów z Klientami
  • Optymalizacja zatrudnienia
  • Ewidencja czasu pracy konsultantów
  • Brak licencji firm trzecich
  • Automatyzacja kampanii wychodzących

Wdrażając zyskujesz

Oszczędności

  • Optymalizacja zatrudnienia
  • Ewidencja czasu pracy konsultantów
  • Bezpośrednie dotarcie do większej liczby klientów mniejszym kosztem
  • Niższe rachunki telefoniczne
  • Brak licencji firm trzecich

Innowacyjność

  • Automatyzacja kampanii wychodzących
  • Bilingi dostępne w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca
  • Tele- i wideokonferencje dla dowolnej liczby rozmówców
  • Możliwość wykorzystania maszyn wirtualnych
  • Dostęp do interfejsu poprzez webowego i stacjonarnego klienta
  • Praca konsultantów w trybie inbound, outbound oraz blended

Nasze realizacje

Znajdź inspirację i dowiedz się jakie korzyści zyskały firmy lub instytucje, które wdrożyły produkty platformy Lincall.

Zapoznaj się z przykładowymi wdrożeniami.

Z perspektywy czasu widzimy jak duże znaczenie dla naszej firmy miało wdrożenie systemu Lincall System Call Center.

Grzegorz Fibakiewicz
Wiceprezes Kolportera

Kolporter

Z perspektywy czasu widzimy jak duże znaczenie dla naszej firmy miało wdrożenie systemu Lincall System Call Center. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko poprawiliśmy komunikację wewnątrz firmy – pomiędzy oddziałami, ale znacznie podnieśliśmy jakość obsługi Klienta.

Grzegorz Fibakiewicz
Wiceprezes Kolportera

Pobierz PDF

Doświadczenie i umiejętności inżynierów Infover umożliwiły nam  bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski.

Ferdynand Jagiełło
Naczelnik Wydziału Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski

Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski

Doświadczenie i umiejętności inżynierów Infover umożliwiły nam  bezproblemowe wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski. Oprogramowanie spełniło nasze oczekiwania, zarówno biznesowe jak i techniczne.  Dzięki uruchomieniu telefonii VoIP, miasto uzyskało bardzo ekonomiczny system połączeń między instytucjami, co w przypadku obecnej kondycji finansowej samorządów terytorialnych nie jest bez znaczenia. System pozwolił istotnie zminimalizować wydatki na telefonię ponoszone przez Urząd Miasta i jednostki podległe. Dodatkowo, rozwiązanie firmy Infover daje możliwość m.in. organizowania telekonferencji i wideo-konferencji pomiędzy naszymi jednostkami, co na bieżąco ułatwia kontakt między pracownikami.

Ferdynand Jagiełło
Naczelnik Wydziału Informatyki UM Ostrowiec Świętokrzyski

Pobierz PDF

Sorry, this entry is only available in Polski.

Effector SA

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

Powiatowa Komenda Straży Pożarnej w Starachowicach

Sorry, this entry is only available in Polski.

Aktualności

27 Jul 2020 (Polski) Państwowy Zakład Higieny z systemem telekomunikacyjnym Lincall

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

24 Oct 2019 (Polski) Platforma Lincall usprawnia komunikację w Gminach Sitkówka-Nowiny i Wojciechowice

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

7 Oct 2019 (Polski) INFOVER partnerem merytorycznym XVII Samorządowego Forum Kapitału i Finansów

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

29 Jul 2019 (Polski) Kolejne jednostki straży pożarnej poprawiają komunikację, wdrażając platformę Lincall

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.

6 Jun 2019 INFOVER partnerem merytorycznym Kongresu Zarządzania Administracją Samorządową

Sorry, this entry is only available in Polski.

Sorry, this entry is only available in Polski.