Effector SA

System Lincall pomógł nam podnieść jakość obsługi telefonicznej oraz obsłużyć dużą ilość połączeń przychodzących przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Nasza firma została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, dzięki którym możemy prowadzić rozmowy w jakości HD.

Marcin Żółtowski
Kierownik Działu IT Effector SA

System Lincall pomógł nam podnieść jakość obsługi telefonicznej oraz obsłużyć dużą ilość połączeń przychodzących przez pracowników Biura Obsługi Klienta (BOK). Nasza firma została wyposażona w nowoczesne aparaty IP dzięki którym możemy prowadzić rozmowy w jakości HD. W systemie jest też możliwość nawiązywania połączeń z klientem bezpośrednio z książki telefonicznej za pomocą opcji Click2Call oraz identyfikacji rozmówcy na aparatach na podstawie wpisów w książce telefonicznej. Historia połączeń pozwala nam wygenerować raport przeprowadzonych rozmów za dowolny okres. Pracownik BOK ma możliwość oddzwonienia na nieodebrane połączenie od klientów wykazane w raporcie. Każda rozmowa przychodząca do Biura Obsługi Klienta jest nagrywana, w związku z tym w kwestiach spornych z klientem można taką rozmowę odnaleźć i ją odsłuchać. W ramach systemu możemy korzystać z telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych”, wirtualnych faxów wraz z archiwum faxów odebranych i wysłanych
.

Marcin Żółtowski, Kierownik Działu IT Effector SA

Aktualności

22 lut 2019 Świętokrzyscy samorządowcy na konferencji technologicznej INFOVER

Ponad 60 samorządowców z terenu województwa świętokrzyskiego wzięło udział w II konferencji „Nowoczesne rozwiązania IT dla administracji samorządowej”, adresowanej do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Organizatorem spotkania była firma Infover, we współpracy z eSesją i Zeto Lublin.

Podczas konferencji zaprezentowano m.in. telefonię dla administracji publicznej i biznesu-Lincall, eSesję-system do zarządzania pracami rad gmin, miast i powiatów. Rozwiązanie firma Infover z powodzeniem wdrożyła w 44 samorządach zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, podkarpackiego, jak i łódzkiego.

– Cieszymy się że samorządowcy tak licznie odpowiedzieli na nasze zaproszenie. Takie spotkania to znakomita okazja aby poznać nowoczesne rozwiązania IT- nowe możliwości technologiczne, które mogą na co dzień usprawniać funkcjonowanie samorządów. To też okazja do wymiany doświadczeń i czerpania inspiracji – wyjaśnia Dominik Wesołowski, menadżer sprzedaży Infover.

Konferencję po raz drugi organizowała firma Infover. Pierwsze spotkanie odbyło się w minionym roku w Staszowie.

9 sty 2019 Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Końskich z systemem Lincall

Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Końskich wdrożyła system Lincall- rozwiązanie telekomunikacyjne autorstwa Infover. W koneckiej straży pożarnej nowy system m.in. poprawi jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawni komunikację, obniżając koszty.

System, z którego z powodzeniem korzystają Komendy Powiatowe Straży Pożarnej w Starachowicach, Włoszczowej, a także Wojewódzka i Miejska Komenda Straży Pożarnej w Kielcach, został przystosowany specjalnie do pracy w komendach straży pożarnej, zapewniając redundancję połączeń alarmowych na numer 998, nagrywanie zewnętrznych źródeł audio, w tym systemów łączności radiowej.

To nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne wpływa na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia Komenda PSP w Końskich została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

Działająca u strażaków platforma Lincall posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych.

25 wrz 2018 Lincall 2.0 usprawnia działanie KW i MP Straży Pożarnej w Kielcach wraz z jednostkami terenowymi

Nowy system telefonii IP ma poprawić jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawnić komunikację, a także wpłynąć na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia obie komendy zostały wyposażone w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji.

System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych. System został przystosowany specjalnie do pracy w komendach straży pożarnej zapewniając redundancję połączeń alarmowych na numer 998, nagrywanie zewnętrznych źródeł audio, w tym systemów łączności radiowej oraz funkcjonalność zestawiania połączeń z interfejsu www do wybranego abonenta z książki telefonicznej.

25 lip 2018 Lincall 2.0 w Komendzie Powiatowej straży pożarnej we Włoszczowie

We włoszczowskiej straży pożarnej nowy system ma poprawić jakość obsługi zgłoszeń alarmowych oraz usprawnić komunikację, a także wpłynąć na zmniejszenie kosztów ze względu na zastąpienie dotychczasowych urządzeń do nagrywania rozmów i radiostacji jednym rozwiązaniem wykorzystującym interfejs webowy.

W ramach wdrożenia komenda PSP została wyposażona w nowoczesne aparaty IP, posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD oraz system autoprovisioningu, pozwalający na automatyczne wgranie książki telefonicznej oraz zdalnej konfiguracji. System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów oraz nagrywania zapowiedzi głosowych.

W ramach realizacji zamówienia wykonano również instalacje teletechniczne.

24 lip 2018 Effect Glass S.A. z systemem Lincall 2.0

EFFECT GLASS S.A. to producent wysokiej jakości szyb zespolonych oraz szkła hartowanego, dysponujący jednym z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, opartym na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych. Posiada dwa zakłady produkcyjne: w Kielcach i w miejscowości Wędkowy koło Tczewa.

Firma zakupiła w Infover dla zakładu w Kielcach, system telekomunikacyjny Lincall 2.0 w celu podniesienia jakości obsługi telefonicznej klientów oraz zwiększenia ilości odbieranych połączeń przez pracowników Biura Obsługi Klienta (BOK). W ramach wdrożenia systemu firma Effect Glass została wyposażona w nowoczesne aparaty IP posiadające funkcję prowadzenia rozmów w jakości HD.

System Lincall 2.0 umożliwia nawiązanie połączenia telefonicznego z klientem bezpośrednio z książki telefonicznej za pomocą opcji Click2Call oraz identyfikacji rozmówcy na aparatach na podstawie wpisów w książce telefonicznej, także rozmówców dzwoniących spoza systemu. System Lincall 2.0 posiada również funkcję telekonferencji z nieograniczoną ilością „pokoi konferencyjnych, wirtualnych faxów wraz z archiwum faxów odebranych i wysłanych oraz możliwość nagrywania zapowiedzi audio w trybie live.

Za pomocą funkcji „historia połączeń” można wygenerować raport połączeń za dowolny okres np. wg numeru źródłowego oraz użytkownika źródłowego. Dzięki tej informacji pracownik BOK ma możliwość oddzwonienia na nieodebrane numery klientów. Każda rozmowa przychodząca do BOK jest nagrywana, w związku z tym w kwestiach spornych z klientem można taką rozmowę odnaleźć i ją odsłuchać.